BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 15 decembrie 2009

De Craciun....

Ca tot vin sarbatorile de iarna...sa povestim putzin ce s-a mai intamplat si ce facem de Craciun, sau in general, iarna.

Pai, stiti si voi cei care stati in Romania, Buzau ca a fost maaare zapada anul acesta. Ma rog, sa vedem cum va fi mai tarziu.
Cand am fost intr-o marti la o preg. de romana, am fost cu colegii la un coleg sa ne dea nisthe hartii cu tema, am inceput o bataie cu bulgari pe cinste! xD Si stai sa vezi! Bah deci e unu' de la mine din cls care tot arunca cu bulgari in mine. Si am inceput sa ma bat cu el. Da' altu' mi-a dat cu un bulgare in gat X_X . Cica vroia sa dea in altcineva...Ma rog a fost mijto. Si in Bucuresti cred ca a fost macel X_X . Ma rog a fost soooper :D
  • De Craciun ce faci??? Pai sa o luam cu inceputul. Dak vin sarbatorile de Craciun, tre sa pui bradul. Il pui. Boooon. Il impodobesti. Dc? Ca nu poate sa stea asa de aia :P Si ca e mai frumos cand e impodobit. Apoi ce? Apoi o ajuti pe mama la prajituri. Cred ca e normal sa faci prajituri de Craciun. Dc??? CA SUNT GUSTOASE! SI COMESTIBILE! DE AIA :P . Boon. Ai facut bradul, prajituri....o lasi pe mama sa faca mancare...dar apoi? Apoi o ajuti pe mama sau bunica sau matusa etc. sa faca mancare. Apoi de dimineata esti o racheta pana la cadouri, le desfaci, mananci de dimineata, stai cu familia si.............apoi te mai uiti sa vezi ce mai e pe la OTV....X_X glumeam. Pe la emilsiunile ca lumea...si apoi nu mai stiu. Faci ce faci. AAAAA! Te ocupi de ce ai primit de Craciun...si apoi faci ce faci si iti ocupi timpul........
Cam asta a fost tot!


PWP dulce pana mai tarziu!



~Gossip girl~

0 comentarii:

PLZ DATI-MI NISTHE CADOURI ;;)