BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 15 decembrie 2009

Salut si bun venit pe blogul meu!

V-ati saturat de toata plictiseala de citit cv plictisitor???? Ei bine, ati vizitat locul potrivit!Sa va spun cateva chestii despre blog:

Cateodata, imi vin nisthe lucruri ciudate in cap. Si mereu vroiam sa le imparteshesc cuiva. Da’
n-aveam chef. Asta-i domnule ! nu aveam ! pai acum dak tot am mai avut bloguri, dc sa nu-l fac si pe asta.


Ce lucuri ? lucruri de genul : « bah, ce mai e pe la tv ? » (adik ca sa comentez eu pe blog ce mai e pe la tv, dif. Emisiuni) « ia sa intru pe mess »(adik sa mai bag lucruri despre mess pe blog, prescurtari etc.)

Bah si cand imi vin lucruri in minte, iau o hartie sau bag pe blogger si ma relaxes scriind acolo toate gandurile mele(curate)

Mai bag glumitze(iti dai seama ca o sa avem si gluma zilei/spat./lunii)

Craciun, anul nou, sarbatori etc.

Si iti dai seama ca o sa mai bag chestii pe care nu pot spune ca nu imi vin in minte ;D

Deci acum ca v-am povestit despre blog, hai la viatza mea.

Am 11 ani si invat la sc. 15 din.....nu e necesar sunt sigura ! Am o prietena f.f.f. buna. De fapt 2. Bibi si Alex. :D Striga-ma yuly, iuli, luli, cum vrei, numai sa se lege de Iulia. Asa ma cheama logic nu ? puteti comenta aici ce doriti.

Dar va rog sa nu trimiteti lucruri urate ! choar credeti ca nu va pun o poza de fraier la avatar sau nu va sterg comentul ? chiar asa ! eu detin blogul in caz ca ati uitat !

sunt sigura ca numai colegii mei vor citi la inceputul blogului, dar dak asa e, nu radeti plz (nu ca nu ar fi valabil pt. toti da’.......). si va rog din inima dati blogul asta la prieteni. Dati copy-paste la adresa, ca nu e greu ;)

Bine ! cam atat ! Pwp dulce si nu uitati ! Delectati-va cu ce e aici ! PA pa pe data viitoare !


~gossip girl~

0 comentarii:

PLZ DATI-MI NISTHE CADOURI ;;)